IZLETI

 u ovo proteklih par dana smo išli na mnogo mjesta. Posjetili smo Srebrenicu,Konjic (teatar) i Sarajevo. Najviše što mi se svidjelo jeste put u Sarajevo. Prvo smo otišli na Trebević zatim smo hodali po Baščaršiji. Poslje smo mogli da šetamo onuda kuda smo mi htjeli. 

Sve se brzo završilo. Sada je opet došla škola. Sada ću vam pokazati neke slike i videe koje su zabilježili moj doživljaj. 


Tu smo već bili u gradu Srebrenica. Mogli smo sami iz autobusa da vidimo grad. Nismo ga posjećivali direktno.



         
                              SARAJEVO



U Sarajevu je po meni bilo najbolje i najljepše. Mnogo toga više smo obišli i imali smo malo više slobode nego u Srebrenici. Po povratku smo uzivali svi skupa i pjevali razne pjesme. Bilo je mnogo smijeha. 
niko nije otisao tužan kuci i razocaran. Sve nam je bilo super. 
to je još jedan zanimljiv događaj. Bilo je to na trebeviću. Odlučile ja Ilhana i Dalila da kupimo ledenu kolu. Kola koja je puna sitnog leda. Sve to ukupno daje neki okus sladoleda od kole. 3KM je koštalo nije skupo ali ipak nije nešto specialno i zanimljivo bilo. Pola smo ga bacile. Do duše bilo je zanimljivo jer se dosta osvježavajuće. 

Više sam uživala u pogledu na Sarajevo nego da snimam i ostavljam sebi u uspomenu. Krivo mi jeste ali uredu je. Bitan je dobar provod. 




To je jedini video iz autobusa. Bilo nam je jako jako zanimljivo. 



  
  
                                      TEATAR


 Teatar je takodjer jedno jako jako lijepo iskustvo koje bih preporucila svima da isprobaju. Tu smo otisli u kino i glumili razne uloge. Naša škola Osnovna škola Seonica osvojila 5 nagrada (diploma).
-------------------------------------------------------------------

Po mom mišljenju i mišljenju mojih drugarica poslje nas naravno Osnovna škola Parsovići je bila najbolja. Najdraža uloga mi je bila uloga majka. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

MOJ HOBI

INFORMATIKA

MOZART AMADEUS WOLFGANG